Články
Traktorové nosiče BIGAB mohou na silnice!
Legendární traktorové nosiče kontejnerů od celosvětově uznávané značky BIGAB se ve Švédsku začaly vyrábět již v roce 1978 a díky své více než čtyřicetileté působnosti na trhu jsou univerzálním řešením pro přepravy v komunálních službách, lesnictví, zemědělství a stavebnictví. Námi prodávané nosiče jsou hákové a s možností sklápění nákladu. Hlavní výhodou je jejich univerzálnost a široké použití, protože díky hákovým nosičům kontejnerů Bigab již nepotřebujete několik různých traktorových přívěsů a vleček, ale v případě potřeby pouze měníte nástavby (korby) na jednom podvozku. S traktorovými kontejnerovými přívěsy od nás ušetříte čas, peníze i místo.
Říkáte si, že Vám to nestačí a rádi byste s hákovými nosiči jezdili všude? Nezoufejte!
Chtěli bychom našim zákazníkům oznámit, že jsou nyní traktorové nosiče kontejnerů BIGAB pro Českou a Slovenskou republiku konečně dostupné i s evropskou homologací!
Zakoupením traktorového nosiče kontejnerů takto schváleného pro provoz na veřejných komunikacích pro EU získáte záruku, že kupujete přívěs, který splňuje požadavky stanovené Evropskou komisí pro zemědělské a lesnické přívěsy. Většina traktorových nosičů Bigab, které mohou být takto homologovány, se může na veřejných komunikacích pohybovat rychlostí 30 km/h nebo 40 km/h, v závislosti na vybavení náprav přívěsu a jiných kritériích.
Pro více informací k jednotlivým typům traktorových nosičů a možnostem jejich homologace nás neváhejte kontaktovat na info@jpjforest.com nebo na tel. +420 773 202 321
Povolení pro provoz na veřejných komunikacích po EU platí pro námi prodávané typy traktorových nosičů, a to konkrétně pro:
Mimo jiné jsme Vám také schopni nabídnout a dodat i jiné typy traktorových hákových nosičů kontejnerů, které nejsou homologované. Z celé škály nosičů, které společnost BIGAB nabízí, jsou to například přívěsy 7-10, 15-19, 15-19 T, 17-20, 20-24 nebo 22-27.
Dále máme v naší nabídce také sklopné vleky Bigab, které lze pro Vás homologovat na zakázku, abyste se s nimi mohli pohodlně pohybovat na veřejných komunikacích v České a Slovenské republice.